2014/09/15

34.fejezet

Ajándék Bella módra!

Nem lepödtem meg, hogy Zayn titkol valamit. Nagyon jól tudom, hogy mikor hazudnak nekem. Zayn-t meg csak szimplán ismerem... Nagyon meg voltam ilyedve, hogy mit fog mondani. Igazából nem lepödtem meg.

-Hát...Igen. Arról van szó...Hogy minden valószínüséggel...Túrnézni fogunk menni.-ezt valami miatt szomorúan közölte.
-Ez szuper!-mondtam lelkesen.
-Igen...Csak minden valószínüséggel több mint 1 évig fog tartani.-annyira megdöbbentem, hogy mosolyogva maradtam.
-Az nem olyan sok...-a francokat nem.
-Nem, mi?-kérdezte vissza.
-Figyelj!-komolyra vettem a dolgot-Ezt az egészet úgy is,megfogjuk tudni oldani. Amikor szükséged lesz rám én ott leszek.-mosolyogtam.
-Mondtam már, hogy mennyire szeretlek?-kérdezte mosolyogva.
-Igen, mondtad.-Zayn lassan megcsókolt.
-Én...-csók-Nagyon...-csók-Szeretlek!-hosszú csók.
-Tudom!-valami miatt egy könnycsepp folyt végig az arcomon-Hiányozni fogsz!-mondtam.
-Te is nekem!-Zayn is elkezdett sírni.
-Ne sírj!-mosolyogtam.
-Én bem sírok! Hanem csak a szemeimen keresztül izzadok.-mondta.
-Aha...De...Nem leszek töled olyan messze. Hisz van telefon, e-mail, skype, viber, söt még posta is.
-Posta?
-Igen. Szerintem úgy egy kicsit személyesebb. De a telefonodban is mindíg ,,benne" vagyok, hisz nagyon sok közös képeink vannak.
-Tudom. De az nem olyan. A telefonon bem tudlak megölelni. Nem tudlak megcsókolni, nem tudok belenésni a szemedbe és elmondani mennyire szeretlek. Nem tudom edzés közben nézni a feneked. Nem tudok veled romántikázni, ami egy izgalmas estébe végzödik.-megcsókolt-De...Ami a legrosszabb...Nem lehetek veled minden nap és ha megnyugvásra vágyok, nem tudok a nyakadba bújni, hogy érezgessem az illatod.-Zayn szorosan magához ölelt.
-Tudom nehéz lesz, de minket semmi nem szakíthat szét. Ha a világ másik felére is fogsz menni, én akkor is itt leszeszek.-és a szívére mutattam-De...Mikor mentek?
-Holnap este.-kicsit meglepödtem.
-Akkor...Menjünk valamit enni, azután elkezdünk összepakolni.
-Oké.

Lementünk a konyhába. Mikir leértünk mindenki fancsali képet vágott. Ez nagyon nem tetszett...

-Ne vágjatok már ilyen arcot!-mondtam nekik haragosan.
-De ez borzasztó!-mondta Hazz.
-Ha majdnem egy fél évig nem volt barátnöd, akkor most nem kibírod?-rápillantottam a többiekre-Ti is! Inkámb mosolyogjatok! Holnap estig azt csináltok a másikkal amit akartok!-szörnyülköztem, miközben kaját csináltam.
-Srácok!-mondta Zayn a fiúknak-Igaza van! Máskor annyira örülünk a dolognak. Akkor ez most, miért nincs így?
-Mert azóta komoly kapcsolata van mindegyikönknek!-mondta Liam.
-Igaz, de meg lehet oldani. Ez még nem a világ vége!-mondta Zayn.

Miután beszéltünk a srácok fejével, mindenki ellazult. Nagyon jó lett utána a hangulat.

-Ti adtok valami ajándékot a másiknak?-kérdezte Zayn.
-Mi már átadtuk egymásnak az ajándékot.-mondta Sara mosolyogva. Olyan jó rá neg Liam-re nézni, mert olyan édesek együtt.
-Én is adtam már Hazz-nak ajit.-mondta Hope mosolyogva-És ti?-kérdezte vissza Hope.
-Hát...-Zayn szét nézett a konyhába, hogy lennt vagyok e még-Még nem. De egy szuper ajándékot fogok neki adni. Tudom hogy nagyon szereti a karkötöket csak...Az a baj, hogy csak holnap fogom tudni odaadni neki.
-Az nem nagy probléma.-legyintett rá Sara.
-De...Hova tünt Bell?-kérdezte Liam.
-Szerintem fel ment. Azt mondta, hogy ha megkajált felmegy a fontosabb dolgokat összepakolni.-Zayn elmosolyodott.
-Mi jutott az eszedbe?-kérdezte Hazz mosolyogva.
-Lehet hogy elvonom a figyelmét a pakolásról. Majd...Jövünk.-és Zayn feljött.

+18:

-Szia!-köszöntem Zayn-nek amint belépett. Láttam kicsit meglepödött.
-Ez mi?-kérdezte Zayn.

Egy vadonat új fehérnemüben feküdtem az ágyon. Ez egy kissebb féle ajándék.

-Egy ajándék!-felálltam az ágyról és felé sétáltam lassan, komótosan.
-Ez tetszik!-mondta Zayn, miközbe megmarkolta a fenekem. Én csak sóhajtottam egyet.
-Reméltem is, hogy tetszeni fog.-megcsókoltam Zaynt és legugoltam. Lassan elkezdtem a nadrágjával játszani.
-Ez egy hosszú ajándék lesz?-kérdezte nagy levegövételek közt.
-Hát...Én úgy terveztem.

Miután sikerült leszednem róla a nadrágot, úgy döntöttem, hogy valami újat fogok neki mutatni. A boxerén keresztül, lassan elkezdtem simogatni hatalmas ágyékát. Zayn ezt nagy sóhajokkal dícsérte. Miután felkészítettem kicsi Zayn-t lehúztam róla a boxert. A kezemet lassan a szerszámára helyeztem és elkezdtem elöre-hátra mozgatni. Az elején csak lassan, majd fokozatosan gyorsítottam. Gondoltam nem csak a kezeimmel, hanem a számmal is rásegítek. Miután kezelésbe vettem, Zayn belemarkolt a hajamba és elkezdte mozgatni a fejem. Eleinte lassan, majd gyorsan. Zayn a fejem teljesen lenyomta, majd egy pár másodperc után elengedte.

-Istenem!-nyögte, majd megint átvette az irányítást.

Fejemet megint csak nem teljesen lenyomta és egy pár másodpercig úgy hagyta, majd:-Óóóóóóh, igen!-nyögte méghangosabban és éteztem, hogy megkönnyebbül.

-Ne hogy azt hidd, hogy neked semmi jó nem jut.-mosolygott pajzánul.

Hevesen elkezdtünk csókolózni. Zayn ledöntött az ágyra és amilyen gyorsan tudta, leszedett rólam minden ruhát. Lassan csókolgatta a nyakam, majd lement a melleimhez. A melleimröl letért a hasamhoz, majd elérte a...Tudjuk mit. Nem is kellett sok, hogy a csiklómmal való játszadozása miatt hangosakat nyögjek.

-Zayn!-belemarkoltam a hajába.

Ekkor az újjaival is rásegített.

-Óóó...Zayn!-nyögtem zihálva.

Újjait gyorsan mozgatta, ami miatt a bizsergés egyre nagyobb lett. A sóhajtozásaim és a nyögéseimböl ítélve, Zayn tudta hogy már nem kell sok. Zayn megint a csiklómmal rakoncátlankodott. Gyorsan kezdtem zihálni, ami miatt beletúrtam Zayn hajába.

-Zayn!-sikítottam-Te egy isten vagy!-sikítottam újra és újra.

Zayn felállt és megcsókolt újra és,újra. Zayn-t lelöktem az ágyra.

-Nagyon, nagyon rossz kisfiú vagy!-mondtam neki-Most ezért büntetést érdemelsz!-rámásztam Zayn-re és megcsókoltam.

Lassan megfogtam szerszámát és magamba helyeztem. Elkezdtem óvatosan elöre-hátra mozogni. Miközben Zayn csókolgatott,
pozícíót váltott. Ö volt felül. Olyan gyorsan mozgatta csípöjét, amilyen gyorsan csak tudta.

-Van egy ötletem!-mondta,Zayn zihálva.
-Mond!-gyögtem.
-Egy jó öreg 69 gyorsan?
-Isteni!-nyögtem.
-Szerintem is!
-Gyorsabban!-gyögtem.
-Akkor?-Zayn rágyorsított.
-Igen!-Zayn lelassított-Húúúúú...-kapkodtam a levegöt

A 69 után megint csak egy tökéletes pózt vettünk fel.

-Fáradt vagy?-kérdeztem sóhajtva.
-Nem.-Zayn nyögött-Te?
-Nem.-Zayn felgyorsított.

Zayn-nel orbitálisan nagyokat nyögtünk.

-Igen!-nyögtem-Gyoorsabbaaan!-nyögtem még hangosabban.

Zayn elérte a G pontom.

-Isteneeeeem!-elélveztem.

Zayn döfött még rajtam egy párat és ö is elment.
Zayn rámdölt és megcsókolt.

-Nagyon...
-Aaa...-nyögtem, ugyan is Zayn még bennem volt és mozgolódott..
-Nagyon jó vagy!-zihálta és az ágyra dölt.
-Tudom...-válaszoltam elégedetten-De te mégjobb vagy!!!-és megcsókoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése