2014/10/20

37.fejezet

Ez szuper!!
Hope örült hogy semmi bajom nincsen de láttam, hogy bántja ez a Harry dolog. Nagyon rossz volt nézni, hogy Hope érzelmileg tönkre megy. Ezt nem nézhettem végig. Harry-nek írtam egy sms-t.
14:32  (én)
Szia Hazz!
Bárcsak látnád azt amit én...
Tönkre fog Hope menni.
Szó szerint.
Nagyon hiányzol neki.
Pusz...Majd írj.:))
D.u 14:34 (Hazz)
Szia Bell!
Nem tudod elkpzelni mennyire rosszul esik, hogy nincs nellettem. Nagyon hiányzik!
Valami miatt nm merem neki elmondani, hogy sajnálom.
Félek hogy elrontotta mindent ezzel az egésszel.
Nem tudom mit tegyek.
D.u 14:36 (én)
Tudom milyen érzés ez az egész, de hidd el Hope csak téged szeret.
Nem Hope miatt változtál meg hanem magad miatt.
Tudom hogy jó irányba mész csak eltévedtél egy másik ösvényen.
Tudom hogy szereted Hope-ot és csak ez szàmít!
Most minden rajtad múlik! :)
D.u 14:40 (Hazz)
Segíts Bell!
Nem tudom mit mondjak.
D.u. 14:43 (én)
Ezt viszont neked kell kitalálnod!
Hope ismer engem és tudná, hogy tölem kértél tanácsot. És a végén összevesznék Hope-al, mert nem szóltam neki.
Sajnàlom! Segítenék ha tudnék.
D.u 14:46 (Hazz)
Köszi. Majd még beszélünk. Szia!
Valahogy éreztem, hogy Harry ezt csalódottan írta.
Nem bántam meg, hogy írtam Harry-nek. Ez a megoldás, hogy Hope és Hazz ne menjen tönkre testileg, lelkileg és érzelmileg.
Hiányzott Zayn így gondoltam küldök neki egy sms-t.De szét szopatnálak..
D.u 15:37 (én)
Sya Kucsim!
Nagyon hiányzol!
Remélem jól telt a délelöttöd, mert nekem kevésbé.
Remélem hamarosan írsz vagy hívsz.
De jobban örülnék ha hívnál.
Nagyon hiányzik a hangod ahogy nyögöd a nevem!
Szeretlek! Puszi♥♥♥ :*
Nem haragudtam Zayn-re hogy még egy óra után set, hisz túrnézik. Igaz hiányzik, de nem szeretnék rajta lógni. Napi 3-4 sms még nem a világ vége.
Bevallom nem szeretek feleslegesen depresszióba esni, hisz azt mondta, hogy bármikor számíthatok rá. Nekem elég ennyi.
Lementem a konyhába, de meghallottam, hogy Sara az anyukájával beszél.
-Igen anya! Holnap megyek. Azt még mindíg nem tudom, hogy hány órára fogok hazaérni, de majd megcsörgetlk. De mist mennem kell! Szia, szeretlek!-gyorsan a konyhába siettem.
-Szia Sara!-köszöntem.
-Szia!-köszönt meglepödve.
-Mikor fogsz hazmenni legközelebb?
-Nem tudom...Még...
-Tudom hogy holnap fogsz menni!-mondtam.
-Igen...De...Muszáj mennem! Csak egy ónapig megyek el, de az gyorsan el fog menni.
-Könnyü ezt mondani.-mondtam.
-Hidd el!
-Hope már tudja?
-Igen. Már tudja.
-Csak én nem tudtam?
-Lényegében igen. De csak azért, mert te nehezen szakadsz el tö meg Hope-tol. Hisz...-Sara szeme bekönnyesedett így az em is- Gyerekkorunk óta mindíg együtt voltunk.-Sara megölelt-Hidd el! Hamar itthon leszek.-mosolygott.
-Oké...Gondolom már összepakoltál.-mosolyogtam.
-Látod milyen jól ismersz!-mondta.
-Bell!-szaladt kiabálva-Hívnak!
Megnéztem a telefont és Zayn volt az.
-Szia Kicsim!-köszöntem.
-Sziaaaaa! Nem akarsz egy kicsit Skype-olni?-kérdezte cukin.
-Hát...Ami azt illeti szeretnék...De most nem lehet, mert csajbulit fogunk tartani, mert Sara elmegy.
-Hát...Rendbe...De...Este ha lesz kedved akkor hívj és beszélünk.
-Kirázott a hideg!-kuncogtam egyet.
-Óóóóó...Igeeeeen?-kérdezte.
-Igen.-valami miatt felpezsdült a vérem.
-Nagyon hiányzol!-mondta szomorkásan.
-Te is nekem!-mondtam-Majd este mondok neked valamit...-mondtam titokzatosan.
-Igen?
-Igen...És azt hiszem tetszeni fog majd!
-Akkor alig várom, de most mennem kell! Nagyon hiányzol csók!
-Csók ezerszer!!-és küldtem neki egy cuppanós puszit.
-Várj, Bell!-mondta Hazz.
-Szia!
-Ide adod Hope-ot?
-Hope-ot? Persze!-Hope kitágult szemmel rám nézett. Odaadtam a telefont.
Hope majdnem egy negyed óra után visszahozta a telefonom.
-Itt a telefon.-mosolygott Hope.
-Na? Mit mondott?-kérdeztem kíváncsían.
-Hát...Azt hogy neki ez a szünet dolog nem megy és eldöntötte mit akar. Idézem : "Tudom hogy nélküled az életem üres. Amióta nem vagy mellettem szétesve érzem magam. Nagyon hiányzol. A karjaimba zárnálak minden reggel és este. Ne haragudj rám kérlek. Szeretlek!"
És sírt.-mondta Hope.
-Ez szuper!-mondtuk Sara-val egyszerre.
-Akkor bulizunk?-kérdezte Hope.
-Persze!-mondta Sara.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése